måndag 10 november 2014

I wanna dance with somebody...

I Fredags kom min syster och hennes väninna till Linköping och vi drog ut på raj-raj efter min AW med jobbet. Det var kul och lite galet. Dans, drinkar och efterfest i stan. Runt halv sex nästa morgon klev jag över min tröskel och stupade isäng.

Under kvällen han jag få förklarat för mig vid flera tillfällen att jag var "skrämmande". Lilla jag med mina nästan 160 cm. LOL! Jag har tydligen för "ståtlig" hållning och håller mitt "personliga space" mer effektivt än vad man kanske vill om man inte ska skrämma bort mesiga grabbar... För ärligt, jag ler, jag är snäll, jag säger inte ett otrevligt ord. Men om jag ser ut som en bitch och skrämmer bort folk för att jag inte kastar mig i deras famn... det får vara då. Så full blir jag aldrig.

Krogen är verkligen inte ett ställe där jag kan ragga på. Jag blir inte "sugen" på fulla män. De får vara hur söta de vill.Det är inte rakheten som stör mig, utan allt annat. Jag behöver tydligen mer, nu på gamla dar.

Men jag hade kul. Sov bort hela lördagen (mindre kul) sen ut och äta pizza med norrlandsgänget och sen ut på Harrys. Lite lugnare kväll med dans och vin. Träffade lite mer sansat och trevligt folk. Folk var inte lika knökfulla. Jag kom hem innan tre och fick sova ut innan bouten mellan Norrköping Sluts united och Munich Rolling Rebels på Söndagseftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar